23e januari

Hade en skittråkig helg men den avslutades med lite umgänge iaf. Jag och Alicia var i kyrkan på möte om den nya gruppen vi ska bli ledare i. En grupp för människor med funktionsnedsättning, ska faktiskt bli jätteroligt att börja där!

Idag är jag bara förkyld och rätt så frisk om jag får säga det själv. Har jag varit på praktiken, hos tandläkaren och på stan. Hos tandläkaren slipade dom till min tand där det var vasst plus att dom la dit lite plast så det inte är ett lika "stort" hål haha. Så det gick bra där! På stan köpte jag en foundation och träffade Alicia, Emma, Filippa och Elin. Sköönt att träffa tjejerna igen, bara Linnea och Elvira som jag saknar extra mycket nu!

Är hur trött som helst nu så ska tänga ner här och sova. Börjar vid halv åtta imorgon så måste få sömn...blää. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0