Ännu en seg dag.

Har nog aldrig haft såhär många sega dagar på rad någon gång, inte på väldigt länge i såna fall! Typ enda sen nyårsafton har jag vaknat sent, segat några timmar sen haft myskväll med tjejerna. Idag blev det så att jag åkte ut en sväng tll Linnea och chillade några timmar. Skulle egentligen vart minst två till ikväll men vi kunde inte ta oss ut till varandra haha, men sen så löste det sig för mig iaf och kvällen blev som den blev.

Hade i alla fall en rolig kväll hos min fina vän Linnea och nu alldeles straxx ska jag ta mig något att äta och sen sova. Ska nämligen upp tidigt imorgon för att vänja mig inför skolan, can't wait.. 


Här är en bild på min vän Linnea, hon är modell ;DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0