Gott Nytt År!

Inte orkat bloggen alls nu de senaste, förlåt för det. Det var ju trotsallt förra året jag senast skrev här heheh ;) DET VAR ROLIGT! Nytt år nu jaa! Måste säga att det inte alls känns som det men tycker självklart att det är bra med nytt år, ny start liksom.

Först ska jag bara tacka alla som gjort mitt 2011 till ett så bra år som det varit. Det har varit ett mycket händelserikt år, har mått väldigt dåligt vissa stunder men de flesta stunderna har jag mått sjukt jävla bra! Har varit på sjukt mycket roliga fester, har skrattat igenom mig många dagar med mina finaste vänner, har också gråtit i deras famnar, jag har lärt mig mycket, fått nya erfarenheter och fått nya vänner. Jag har skämmt ut mig så mycket så att jag inte velat visa mig men jag har också bara struntat i att bry mig och har bara levt och haft det awesome!

Några jag inte kommer glömma på ett bra tag är veckan i Taizé som var hur jävla grym som helst, veckan på Rhodos med mina föräldrar och min bästa vän. Andra stunder jag varit med om under 2011 kommer jag också bära med mig länge men just dessa två "stora" händelser har nog varit de bästa under hela året. JUSTE! en till sak som jag kommer minnas från 2011 är Öis-Varberg på Valhalla i somras. Det var helt otroligt, glömde alla förluster som vi varit med om innan och stog med ett leende på läpparna udner HELA matchen haha förlåt, är så ful när det gäller Öis men i alla fall, DET VAR GRYMT OCH JAG NJÖÖT HAHAH.

Nu till 2012, året då jorden ska gå under. KUL att det började med ett allvarligt jordskalv i trondheim, wohoo.. aja, ska leva som fan detta året. Första roliga saken som väntar är praktik (haha), efter det Taizé under påsken och sen är det tre utav mina allra bästa vänner som tar studenten, SHIT! I sommar ska jag och familjen åka till germany, faktiskt kul där hehe. Och förhoppningsvis löser vi en utomlandsresa med tjejerna också, sen fyller ju resten utav tjejgänget 18 också NAJS! jag fyller sist, så vi får se vad jag ska hitta på alla kvällar de går ut på krogen, får be kreativa tilda komma och hälsa på.. nejmen, detta året blir grymt. Det känner jag på mig. 

Avslutar detta väldigt korta inlägg med massa bilder från min och emmas mobil och lite snodda bilder från facebook från gårdagen som för övrigt var skitrolig! Började med middag + förkrök med tjejerna hos Filippa och sen åkte vi vidare till hedwig där dte var maasssa folk. aja, nu kommer bidlerna hejs!













Kommentarer
Postat av: Therese

sv; härligt! Jo min var super! :)

Är det bra med dig ? :)

2012-01-02 @ 01:48:32
URL: http://thessi.blogg.se/
Postat av: alicia.

tack för ett sååå jävla grymt år, du är fan världens bästa! Rhodos med dig glömmer jag aldrig, jag kan sitta här och skriva hur mycket som helst men istället säger jag bara: ser fram emot ett sjukt jävla bra liv med dig! <3

2012-01-02 @ 10:58:14
URL: http://baraenaliciaa.blogg.se/
Postat av: Linn

Skönt att höra!

Jo jag hade det super kul jag med :D

2012-01-02 @ 13:40:29
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: Alice

sugen på att få en snygg gratis design, kolla mitt inlägg! bara att kopiera, puss! :)

DEN ÄR ROSA..

2012-01-02 @ 18:24:59
URL: http://bbrallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0