hej jag är duktig på att blogga

JÄTTEBRAAAAAA JAG ÄR PÅ ATT BLOGGA HEHE..... förlåt men har verkligen inte haft tid/orkat av bloggen. Man blir så himla trött efter en dag med massa barn.. sen försöker man hinna med att träffa tjejerna också plus ta en tripp till gymet så det är inte mycket tid över till att sitta vid datorn. Men kan ju berätta vad jag haft för mig de senaste dagarna.

Torsdag.
Tog en liten tripp ut till ett skiiitläskigt gammalt hus (en skola för barn med astma, ADHD osv) och kollade runt, det var Linnea och Elin som lurade ut mig och Alicia dit och självklart på kvällen och vi blev livrädda och mycket pågrund av att vi har en tendens att skrämma upp oss själva väldigt mycket, speciellt när vi är tillsammans..

Fredag.
Jag, mamma och pappa begav oss ut till Lysekil (eller ah, lite utanför om man ska vara exakt) för att tillbringa helgen med mormor och morfar plus min moster och hennes man. 

Lördag.
Vi hjälpte mormor och morfar att flytta in till en lägenhet i Lysekil, vilket gick supersmidigt och lägenheten var jättefin så det var skönt och det gick fort! haha. På kvällen åt vi ostfondue och jag hade sett fram emot det jättemycket med tro det eller ej, det smakade asäckligt så blev jättebesviken......

Söndag.
Flyttade de sista sakerna från huset till lägenheten och sen gjorde vi inte så mycket, åkte hem och tog det lugnt här hemma. 

Idag.
Varit på praktiken 8-16 och sen hämtades jag upp av Elin, inte skrivit att hon varit så duktig att hon fått körkort! GRATTIS IGEN HABIB!! I bilen satt också Elvira och Linnea och vi åkte ut till Ingared och hämtade Emma och sen satt vi på Mangiamo och fikade och mös. (Heter det så? mös..myste, åh orkar inte.. aja, VI GJORDE IAF NÅGOT UTAV DET NI FATTAR!) och nu ska jag laga mat att ha med mig imorgon, godnatt vänner.


bjuder på denna jätteosexiga bild som togs någon gång förra veckan, hejs

Kommentarer
Postat av: alicia.

haha jag orkar verkligen inte oss när vi blir rädda....

2012-01-31 @ 14:36:27
URL: http://baraenaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0