Min superbra och superdåliga dag!

Första dagen på praktiken idag då, var supermysigt att träffa alla barnen igen! De sprider sån glädje asså! :) Var där 8-16 och när jag kom hem fick jag besök av Pernilla och Olof som stannade och snackade en stund. Åkte till Sportlife på kvällen och gick på nääästan ett helt bodycombatpass men klarade inte hela eftersom de var massa ben & knä-låtar på slutet som mitt knä absolut inte klarar av. KUL

Åkte hem och var arg, ledsen och emo. Ska nog amputera bort mitt högra ben och hoppa runt på ett ben, hade varit mindre jobbigt.. Ska till sjukgymnasten någon gång i veckan hade jag tänkt, kan inte ha det såhär :( BLÄÄ. Aja, slut på emosnack, 76 dagar kvar tills jag och Alicia åker iväg till Taizé WOHO GODNATT! 


hahahha hittade en asful bild på mig och Alicia från början av sommaren, dör lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0