Något trött

Vaknade imorse och var pigg, hade sovit ut och såg fram emot att ta mig till skolan och träffa alla i klassen igen! Hade en väldigt långtråkig dag dock, trots att den inte var så jättelång haha.. aja, efter skolan var jag och Pernilla på stan, köpte en ring, lite armband och en tröja! 

Var en sväng på Um också innan jag träffade mina pinglor Elvira och Filippa och umgicks lite med dom, åkte sen hem och åååt. Det var gott för jag var jättehungrig.. hehe. Ska alldeles straxx sova eftersom jag är huuur trött som helst, tog nog ut all engeri genom att gå på stan idag. Kaanske lägger upp bilder på det jag köpte senare eller imorgon, man vet ju aldrig med mig hehe. PUSS


fin bild från lektionen idag

Kommentarer
Postat av: Annie Larsson

Hey har nyss startat en tävling på min blogg klicka på länken för att va med http://annielarsson.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment :D



förlåt, om du tycker såna här kommentarer är jobbiga.

ha det gött annars :D

2012-01-11 @ 00:11:31
URL: http://annielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0