ROLIG lördag..

Känner mig inte alls bra, har tyyp feber, ont i halsen och världens huvudvärk. Blir tyvärr att spendera ännu en kväll hemma. Rolig helg det blev.. eller? Aja, vad ska man göra? 

Väntar just nu på att mamma och pappa ska komma hem, dom har köpt lite gott som vi ska ha ikväll. Blir väl att bara sega framför datorn eller tven med dom. Saknar mina tjejer och hoppades på att träffa dom idag men ickeee. Får klämma in det i veckan istället för nästa helg är jag upptagen :(

Nu babblar jag bara på, ni får en bild från igår kväll och har ni tur uppdaterar jag mer sen idag. HEHU PUSSHEJ



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas du kryat på dig. Inte skoj att va sjuk.

2012-01-23 @ 20:43:53
URL: http://tikkatikkatini.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0