Tappat en bit av min tand..

Igår kväll tappade jag en liten bit av min framtags och fick panik. hahah satt och tänkte på hur det kunde fixas eftersom halva tanden är asvass. Fick ännu mer panik eftersom jag fick för mig att tandläkarn skulle slipa bort det tunnaste på tanden och då kommer jag få värsta gluggen (!!!!) och sen behöva ha tandatällning..... nej, hoppas verkligen att jag överreagerar med mina tankar :(:(

Ringde i alla fall till tandläkaren idag och ska dit på måndag, uusch hatar att gå till tandläkaren men det är ju bra att dom tar en titt på tanden! Tog en bild, man ser att jag har typ ett hål mitt emellan framtänderna hahha usch vad fult.. hoppas det bara är jag som tänker på det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0