24-25 juli 2012.

Nu verkar det som om sommaren kommit till Alingsås!! sjukt härligt! både idag och igår har det varit upp till 25 grader varmt <3<3<3 igår blev jag upptvingad ur sängen vid halv elva (ja, det är väldigt tidigt för mig som alltid sover till ett..) av Linnea som tog med mig till stranden! vi låg där en stund sen skulle hon iväg och jobba så jag träffade Alicia och umgicks med henne resten utav dagen. Fick också med mig lite underkläder hem, älskar sommarrean haha.

Idag är det som sagt väldigt fint väder och jag väntar på att Linnea ska komma hit, vi ska åka till stranden och sola och bada (kanske tar jag mitt första dopp idag..?) i det fina och härliga vädret! Har packat och gjort lite andra nyttiga saker idag, imorgon bär det ju av mot Kungshamn så hoppas verkligen att vädret håller i sig!

Slänger in lite bilder från igår, kraamis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0