German Friends heheh

Den 24/6 - 5/7 har fyra av mina och alicias älskade tyskar varit på besök här i Sverige och det är därför jag varit helt off här på bloggen. Har skrattat, skrikit och gråtit med, åt och pågrund utav dom i elva dagar. Har varit på äventyr med dom, på Liseberg, ute på paddeltur, grillat, sjungit, dansat, spelat kubb, spelat fotboll, kollat EM, cyklat runt, flummat osvosv med dom och har haft det suuuperbra!!

De åkte hem i torsdags och jag saknade dom så fort jag hade sagt hejdå, fy för att säga hejdå :( Lägger upp lite bilder från tiden med tyskarna här, tog inte så många, filmade mest haha men lägger som sagt upp några bilder :) sjukt irriterande att bilderna inte kom iordning men orkar verkligen inte fixa det så det får vara som det är!


HAHA

Kommentarer
Postat av: Alicia

åh fyfan va jag saknar dom nu när jag ser bilderna..

2012-07-13 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0