Min helg!

Nu har det redan gått mer än en vecka på sommarlovet och om exakt en vecka kommer mina och alicias fina tyskar hit!! tyvärr inte alla men fyra utav dom! kommer bli gryyyymt. Denna helgen har det varit potatisfestival i Alingsås (även fast festivalen bytt namn tänker jag fortfarande använda det gamla namnet hehe) och jag har umgåtts med mina fina vänner och kollat Sean Banan, åkt karuseller, köpt godis och god mat och träffat folk.

 

Och idag åkte jag och min pärla Filippa till göteborg och strosade och sedan kollade vi Öis - IK Sleipner i regnet. Go match, vinst med 6-0 wohoooo! Mindre gött var det ju att tågen krånglade under kvällen så vi kom till alingsås halv tio istället för åtta.. aja, hade en rolig dag. Puss på er alla och tack för helgen fina vänner.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0