S O M M A R L O V !

Go start på sommarlovet med ösregn! Fyfan säger jag bara, hatar det så sjukt mycket. Är ett emo så hatar iofs allt just nu för stunden men det ska nog bli bättre snart då Pernilla och Alicia kommer hit! Idag är det ju inte bara dagen för mitt sommarlov utan också för fotbollsEM vilket betyder att det sitter ett gäng halvfulla 92or i rummet bredvid och skriker och låter varannan minut vilket inte gör mig på bättre humör..

Aja, ska försöka se livet lite mer positivt. Sommarlov, alltså ingen skola. 16 dagar tills tyskarna kommer hit (!!!) och innan dess ska jag och mamma ta en trip till ullared! well, det enda negativa jag ser är väl vädret då.. orkar inte att jag bara babblar en massa, som vanligt. Himla rolig blogg jag har :):):):):) nu kommer nog alle and perre asg :P ha en rolig kväll för det ska jag ha, snefylla hoppas jag på x( céa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0