My weekend

Hallååå. Ligger och halvsover i min säng och tänkte passa på att skriva lite om min fredag och lördag! Igår gjorde jag och Elvira hemmagjord pizza som blev ASGOD och på kvällen kom Emma och Alicia också hit och vi fixade oss och tog sedan bussen till Hannes där lite sköna folk var! Stannade där några timmar och Emma följde med hem och sov. Hade en rolig fredag!

Idag, hade jag och Emma en segdag till typ sex-sju då vi och Alicia åkte ner till Filippa och träffade henne och Elvira. Hade lite mys och prat och sen gick hälften till fest men jag kände att min säng lockade lite mer så nu alldeles jättesnart ska jag sovaaa, hoppas ni har en bra helg. Puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0