Packaaaar!

Har iofs hållt på att packa hela veckan och snart är det klart, eller ah, det måste det vara.. imorgon åker jag och Alicia upp till min moster i jkpng och sover där och på lördag åker vi till Taizé! FINALLYYYY! Men är stressad och kommer inte lugna mig förens jag sitter på bussen haha..

Ska fixa lite saker nu innan jag går och lägger mig, imorgon har jag en mycket jobbig dag - skola från åtta till fyra fyyy. Aja, efter det blir det hem en snabbis och sen iväg till jkpng och där ska vi spendera natten och nu orkar jag inte skriva mer för att klockan är mycket heh. Vi hörs imorgon, godnatt! :D



Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg! Kika gärna in min :)

2012-04-10 @ 14:39:24
URL: http://idamatildapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0