varför är rubriker alltid så jävla svårt??

dålig uppdatering, jag vet. Har så mycket att göra i både skolan och efter skolan, men nu har jag ett prov, en redovisning och en inlärning kvar så snart kan jag pusta ut!

Det är fan bara tio dagar kvar tills jag och Alicia åker till Taizé!! helt sjukt vad tiden går.. kommer ihåg när jag satt och tänkte att tre månader var kort tid haha.

Ligger i sängen nu och ska snart upp och äts frukost, ledig idag - jääävla gött asså! blir plugg och sen "jobb" i kyrkan. Vi hörs, ska försöka bli bättre på att blogga, har dock aldrig något intressant att skriva.. HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: alicia.

TAGGA TAIZE

2012-03-21 @ 13:42:39
URL: http://baraenaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0