helgen!

halluue, under helgen har jag haft för mig mycket roliga saker. Har legat och solat vid stranden med gamla fina vänner, grillat vid stranden, träffat folk, kollat euro vision (LOREEN VANN!!! om någon råkar ha missat det hehe..) och nu sitter jag på tåget till Göteborg med Filippa, ska till havet och steka hela dagen med henne och Elvira!

Livet känns rätt så bra nu när det är varmt varje dag och att skolan slutar om ca två veckor. Sommaren kommer bli suveräään! Hoppas ni har en bra söndag och att ni, som jag är glada över gårdagens vinst i euro vision wihooo puss & kram!

 


Kommentarer
Postat av: Astrid

Hej, nu är finalisterna i Veckans blogg tävlingen uppe. Kolla min blogg och se ifall just du blev en utav dem. Isåfall är det upp till just dig att få så mycket röster som möjligt, tävlingen avslutas på söndag! :)

2012-05-30 @ 19:09:50
URL: http://nattstad.se/thiinkastriid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0