Ledig måndag!

Idag är jag ledig ifrån skolan, skönt! sov till tolv, gick upp och åt frukost och fixade mig lite smått och sen träffade jag min sjukgymnast. Kom nästan precis hem från han nu och ska sätta igång med att plugga. Har typ glömt hur man gör.. vet inte hur sällan jag gör det nu asså haha, sjukt opepp på skolan asså. Inte många veckor kvar nu dock, men mycket att göra :( 

Förresten, Öis vann mot Norrby igår med 3-1!! så min kväll igår blev en superbra kväll :D hörs senare, kramis!



Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har tagit upp frågan i min blogg om vikt. Det är väldigt mycket som pratas om det nuförtiden. Och jag skulle gärna vilja höra din åsikt om det. Vad är rätt och vad är fel enligt dig? Många blir mobbade för att de inte har rätt kropp eller rätt vikt. Hur ska man se ut enligt dig? :)

2012-05-14 @ 17:08:11
URL: http://looouiiie.blogg.se/
Postat av: callefille

fin blogg :D kommentera vad du tycker om min :D

2012-05-14 @ 22:41:14
URL: http://callefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0