Lite seg eller

Sitter och myser i onepiecen och pluggar lite smått, går helt okej. Plugg är ju inte riktigt min grej, har så himla svårt för att låta facebook och andra saker borta.. Idag har jag i alla fall varit i skolan från 10.30 - 14.30 och efter skolan åkte jag med hem till Alicia med henne och Pernilla eftersom det började åska och blixtra too much (för er som inte visste är det något av det absolut värsta jag vet så vågade inte gå hem hehe).

Mamma hämtade mig hos Alicia runt fem och vi åkte och handlade och sen hem, ska straxx äta lite kvällsmat och sen fortsätta plugga. Sista delarna i nationella i engelska imorgon ju.. blää. Hörs senare eller imorgon, puss och kraaam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0