Mina senaste dagar

Har haft tre härliga dagar då jag inte har skrivit här, i onsdags kväll kom min kusin och hans familj hit och sov över till torsdag då min moster och henens kille åkte iväg så min lille kusin på fyra år stannade här och idag kom hans föräldrar tillbaka igen efter att ha varit på spa.

I torsdags spenderade jag dagen med Filippa, vi färgade hennes hår och hade videosamtal med tyskarna! Kom hem runt nio och gosade med min kusin och somnade rätt så tidigt. Igår var jag med Alicia, Linnea, Elin och Filippa och vi åkte ut till Ingared och härjade haha, hade en rolig kväll och somnade bums när jag kom hem runt tvåtiden.

Nu sitter jag och väntar på kaffe, ska fika lite och sen får vi ser om jag gör något annat idag och ikväll. Om kvällen inte erbjuder något roligt stannar jag hemma och myser med familjen. Lägger upp några väldigt väldigt fina bilder från de senaste dagarna, Puss & Kramis.







Kommentarer
Postat av: Astrid

Var gärna med i min veckans blogg tävling och få chansen att få fler besökare, jag väljer 5 finalister om en vecka :) Lycka till!

2012-05-19 @ 16:25:27
URL: http://nattstad.se/thiinkastriid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0