Mysig dag!

Idag var jag i skolan från 9-10. Hade bara en lektion där vi skulle utvärdera de två senaste dagarna plus få betyg, ska skryta lite och säga att jag fick mvg i både kommunikation och i ledarskap wiiiie! dock får typ alla i klassen det så det är inte lika kul.. MEN ÄNDÅ!

Efter skolan gick jag hem och segade en stund och vid ett träffade jag min sjukgymnast, blir lika galen varje gång jag är där. Han hittar ju inte felet så måste testa nya saker hela tiden, orkar inte vänta mer blää blir ett emo. Så finns det någon gullig person med ett fullt fungerande högerknä som skulle vilja byta med mig? hör av er till mig. Tack på förhand. Näää men efter sjukis gick jag hem och åt och efter någon timme eller två kom emmis hem till mig!

Vi firar nämligen fyra år av vänskap tillsammans idag, grattis till oss! Sen kom Filippa och var med oss också, tack för en mysig dag mina pärlor. Säger puss och godnatt nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0