Pluuugggg

De senaste dagarna har jag umgåtts med vänner, träffat min sjukgymnast, pluggat och gått i skolan. Nu har jag precis blivit klar med en inlämning som ska in imorgon, känns skönt! En mindre sak att göra! Av det lilla som är kvar av dagen ska jag äta kvällsmat med mina föräldrar och sedan sova och sova uuut imorgon, börjar inte förens tjugo över tre imorgon, med en lektion - värt att gå....? hm, får se på den imorgon va.

Ska bli riktigt skönt med helg också! har inga stora planer för helgen förutom balen som är nu på söndag då tre utav mina fina bästa vänner går! Jag och Alicia kommer vara som paparazzis! Dom kommer vara sååå fina, can't wait to see them!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0