Sovit borta hela veckan.

Hej på er! Senast jag skrev hade jag en sleepover med Pernilla och Alicia och denna sleepovern varade hela veckan så det är därför jag inte har skrivit något på ett tag :) Under veckan som jag sov borta solade jag, umgicks med vänner, tränade och i skolan har jag haft två prov som gått bra! lyckades få MVG på mitt skriftliga nationella i engelska (??) så nu är det bara att fortsätta göra bra ifrån mig när det gäller engelskan!

Idag har jag och klassen varit på gerdskenvallen och haft en aktivitetsdag för vittraskolan här i Alingsås, det gick bra och imorgon är det samma grej fast med resten utav eleverna på skolan! Har precis ätit upp pannkakorna som jag fixade som mat idag, mumsmums! och nu ska jag sega vid datorn, längesen jag gjorde det haha.. lägger in lite bilder från de dagarna jag inte varit här på bloggen. Puss & kram!


solning med habibsen





krök med tjejerna och göteborgarna hehe


hjälpa till i Alingsåsparken

Idaaaag hehe, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0