Alohaaa

Idag händer det mycket XD ska ha tre lektioner, på två av dem har jag prov och på den tredje får jag tillbaka ett prov wihoo, håller tummarna för G hehe. Judendom är väl inte favoritämnet..

Idag klarar jag ett av två prov, om jag har tur! psykosocialt arbete och svenska (romantiken, vem kan sånt??) aja, vi får helt enkelt se hur det går. Sen har Lena, min lärare något mycket viktigt att berätta för mig och Alicia angående vårat projektarbete(!!!) KUL, eller? tror på det.

Buss e kul, himla kul. Speciellt när jag mår sjukt illa eftersom jag fick ta vanlig mjölk i kaffet eftersom det fanns minimalt med laktosfri mjölk (inbillar mig att jag är laktosintolerant, eller så är jag bara känslig mot det - nice lr hur :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0