Onsdag & Torsdag

Igår var jag med Elvira på stan en snabbis och fixade lite saker, vi träffade också Alicia och Linnea en stund. På kvällen åkte vi till Elvira och kollade film och gottade oss, jag sov över och idag var vi i Göteborg med Alicia! Köpte två par skor, fortfarande osäker på om jag vill ha dom. Eller det vill jag, är tokkär i dom men är alltid så jävla osäker när jag köper nya saker.. aja, åkte hem vid sju och fick sällskap av Julia och Pernilla! imorgon ska jag ut med Elvira, Ellen och Erika i Borås! ska bli kul, hejhej.


Stövlar från Nilson Shoes - 1499 kr

Din Sko - 499 kr

Kommentarer
Postat av: Elina

Riktigt snygga skor, båda paren! :) Har du haft en trevlig helg?? :D

2012-11-11 @ 22:12:00
URL: http://elinaklopper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0