hej / matilda 18 år

Lite längesen jag skrev här elleeeer, hehe sorry. Haft så mycket för mig bara!! Har praktiserat 13-21 nästan varje dag och efter praktiken har jag träffat vänner för lite go kvällsfika, jag har FYLLT ÅR (!!), jag har pluggat och helt enkelt inte haft tid för datorn och bloggen.

MEN i måndags fyllde jag hela 18 år, spenderade dagen till en början på praktiken, sen efteråt var jag med alicia. Vi gick och åt, sen köpte jag en trisslott (bara för att jag inte kunde göra det dagen innan hehe) och jag VANN!! 60 kr hehe, plus att jag fick godis som en födelsedagspresent från tjejen i kassan. Jag åkte hem runt sex-sju och firade lite med familjen sen åkte jag tillbaka ner till stan och tog en drink på Mangiamo med Elin, Linnea, Filippa och Sofia. Köpte också cigg till en kompis, baara för att jag kunde. Kände mig stooor wihoo.
 
Veckan gick fort och helt plötsligt blev det fredag! vilket betydde sista dagen på praktiken och utgång på kvällen med alla mina fina tjejer! På praktiken fikade vi och pratade en massor, fick också en present! Kommer verkligen sakna stället, usch för att säga hejdå asså.. :(

Hade en rolig kväll på Trädgårn men igår när jag vaknade kunde jag knappt gå, har så sjuuukt ont i mina fötter och i mitt högra knä som jag haft problem med en lång period.. blir så himla trött va! lite dans ska väl allas fötter tåla? :( aja, här kommer bilder från veckan!




Mina presenter! Fritidskort, choklad, presentkort på Petite & på Åhléns, en flaska Baileys, släktringar som varit i släkten i typ hundra år (!!), en ring, ett halsband, pengar, en nyckelring.. och en bok med korta romaner haha mina föräldrar försöker alltid få mig att läsa och detta är väl okej ;) Också fått en body lotion av Sara och en biocheck + Babybel av familjen Persson haha, tack fina nii!

Köpte en orange drink och fick en shot på köpet, hatar färgen orange men läste i mitt horoskop tidigare på dagen att min lyckofärg för dagen skulle vara just orange så det fick bli det hehe.

Presenten från praktiken, en supersöt ljuslykta!

Kommentarer
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Grattis i efterskott, vad fin du är :)))

2012-10-14 @ 19:42:25
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0