Repris på gårdagen hehe

Idag var jag ledig! sjukt skönt att skippa jobbigaste dagen i skolan. Jag och Sara gick och gymmade och solade och efter det tog vi en tripp på stan (köpte ett par jeans) och sedan åt vi sushi OFC. Älskar sushi från och med nu. sooo delicious!! hehe.

Åkte hem och tog det lugnt en stund tills Elin kom och hämtade mig och vi två, Filippa och Linnea gick på stan då det var "Light Night" i stan, alla affärer var öppna till nio och det var en massa skoj på stan hehe, köpte en stickad tröja och en mössgrej typ haha, lovar att visa bild på den snarast!! har ingen bild på den nu alltså.


lärt mig att äta med pinnar, duktig jag är

fett ful bild MEN en viss vän till mig var innuti den där dräkten så var ju tvungen att ta en bild!
Vet inte varför Bhn kom med på bild igen men, var väl lite för trött när jag tog bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0