Härliga dag..

Godmorgon! Eller jag har iofs varit vaken sen halv sju, härligt att gå upp så tidigt på min lediga dag!! Anledningen till varför jag gick upp så tidigt var för att jag skulle till sjukgymnasten halv åtta, inte träffat honom sen början av sommaren så det var både kul och tråkigt att se honom om ni förstår vad jag menaaaar.

På besöket bestämde vi att vi skulle börja träna som faaan nu i typ en månad. Ska försöka se lite positivt på det hela och verkligen anstränga mig trots att jag försökt få bort smärtan i typ ett år nu och har i princip gett upp hoppet. WELL, börjar imorgon vid elva, förstör min sovmorgon lite granna igen.. börjar praktiken vid ett så ah hehe, jaja ska inte klaga.

Eller jo, det ska jag. Är astrött men kan inte somna om för att det är så jävla ljust?!? palla detta, är sugen på glass också. Och kladdkaka.. Hejdå, vi hörs. Lär ju uppdatera en del idag, BRA DET. (positiv)


nej, detta är ingen bild från idag. Är inte på toppenhumör för att ta bilder haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0