På praktiken!

Sitter och äter på praktiken just nu och känner mig som en mamma. Hittills idag har jag borstat tänderna på en kille, hjälp han och hans systrar att klä på sig och packa och också sett till så att de kom till skolan/jobbet. Efter det dammsög jag hela kortis och sen lagade jag mat till de som kommer hit efter skolan, har druckit några koppar kaffe på det också. NI HÖR JU!! mamma så det skriker om det, mamma Matilda XD

Igår fick jag min lön från sommarjobbet! så ska till banken sen och sätta in dom, skönt med lite pengar, har ju varit helpank flera veckor nu!! humla duktig på att spara och hålla i mina pengar :):)

Ska också träffa Filippa och Elvira sen, can't wait! miss them so much, tufft att praktisera så mycket och på så knäppa tider.. man hinner ju knappt träffa vännerna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0