Min helg

I fredags kväll/natt hade jag en mysig kväll med Elin, vi skildes åt runt tre-halv fyra och hann med mycket. Den tjejen är föööör go, love her. I lördags kom mormor och morfar hit, jag, mamma och mormor åkte ut till hon som syr min balklänning och jag testade den för första gången. Vad kan jag säga om den? Den kan bli fin.. den var alldeles för stor (självförtroendeboost haha) så hon ska fixa den, annars var den FIN!!

Resten av lördagen spenderade jag med familjen + mormor och morfar, mycket mysigt faktiskt! I söndags var jag en fin dotter och åkte med mormor och morfar och kollade på när mamma hade konsert med sin orkester, var faktiskt inte så farligt som jag fruktat haha! 
 
Efter konserten träffade jag Nea och vi åkte på äventyr med Elin, Johanna och Emma. Vi åkte ut till Koberg och kollade på vildsvin (det finns inhägnade där) och såg fem bebisvildsvin!!! nog det sötaste jag sett i hela mitt liv. Senare såg vi en älg, ett gäng hjortar och en hare. Inte dålig safari det där! haha. Blev också medtvingad till ett spökställe senare där jag trodde jag skulle dö.. men lever än, tur va :):):) Det där var min helg, HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0