Mindfuck

Är heeeelt säker på att jag hade skrivit ett inlägg om att jag skulle till Frankrike över påsk men tydligen inte?!? asså what, palla hahah.*

Var i alla fall i Taizé, Frankrike över påsk med Maria, Elin och Linnea och en hel del andra folk ifrån Svenska Kyrkan här i Alingsås. Fjärde gången jag besöker Taizé så det kändes typ vant att komma dit, kändes inte som att jag var en bussresa på 25 timmar bort.

Hade en asgrym vecka med helt ok väder (hade dock inte tackat nej till varmare) och träffade mycket kul folk! Bland annat mina fina tyskar (träffat på samma ställe 2012 och i Sverige förra sommaren), saknat dom massvis och saknar dom redan igen :(:(

Sen jag har kommit hem har jag träffat saknade vänner, jobbat, praktiserat och kollat Öis-premiären. Har det helt ok här i Sverige men Taizé är och kommer alltid vara ett utav mina favvoställen!

Har sååå himla mycket bilder ifrån resan och orkar inte bomba bloggen med dom, inte just nu i alla fall. Har inte tiden till det tyvärr.. Men ska försöka ta ut några av alla bilder och slänga in dom så får ni en liten bild om hur min resa var!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0