Alohaa

Hej! Hemma från en supermysig dag spenderad med Emma, Elin och Linnéa! Runt halv två idag åkte jag, Elin och Emma iväg på lite loppisjakt, vi hittade en ute i Gendalen och en i Västra Bodarna + att vi hann med en fika på brobacka café, soo yum. Fyndade lite bra-att-ha-saker så är nöjd med dagen! Var ju dessutom typ sommar idag, big like på det.
 
På kvällen myste jag, Linnéa och Elin med chokladfondue som vi doppade frukter i. Kan vara det godaste.. vi kollade på "De dejtbara" som jag rekommenderar alla att kolla på!! (om nu någon läser detta XD)
 
Ska nog sova snart, inget jobb imorgon. Eller jo, vid fyra. Men det är sååå himla skönt att inte ha någon schema längre, utan bara välja när man skulle kunna tänka sig att jobba, inte vara tvungen alls. Inte alls avis på er som går i skolan, saknar bara mina lärare - is that weird? Ska dit och hälsa på nästa vecka haha! HEJS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0