Hejsan

Min helg spenderades med mina vänner, as usual. Blev en väldigt slö helg med mycket tv-tittande och slappande. Gött men ändå segt, hade planerat utgång i lördags men det blev ej så TYVÄRR för jag var väldigt sugen på't! 
 
I fredags slappade jag med L & E, i lördags hade jag först lite mys med Alicia sen drog vi och spelade kubb med Jimmie, Oscar och Daniel och sedan vidare till donken för snackis i någon timme. Igår hängde jag med familjen Apéll, först loppis i VB och sen middag på Mei Wei (??) på kvällen - supermysig dag!!
 
Idag har jag inte hunnit med så mycket, har varit på um en sväng men sen inte mycket mer. Det är ashärligt väder ute så man kanske borde gå ut och hitta på något men vad..? Well, ska nu sätta igång en tvätt så måste ju vara hemma tills den är klar... haha har ju ändå inga vänner att hänga med XD nä men hejs på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0