Hej nu är det lov

Som om jag inte haft lov en månad redan.. känns som vardag för mig utan skola! Är ganska nyss hemkommen från grillning vid sjön med Elin & Alicia, det var supermys! Men det blev allt himla kallt efter ett tag.

Inte skrivit på några dagar men jag har klippt mig (grät inte efteråt, ett historiskt mirakel typ?), träffat vänner och i fredags var vi ute på hotellet jag, Linnea och Alicia. Det var kuuuul!

Har inte så mycket att skriva, saknar min mobil och ska förhoppningsvis få tillbaka den i veckan. Hoppas verkligen det, klarar mig inte. Vi höres bloggN :P HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt med lov :)

2013-02-12 @ 08:35:28
URL: http://alliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0