dunderförkyld är vad jag är

Jaaa, så himla härligt är det. Verkligen, jätteskönt.. well, varit hemma hela helgen (lördag, söndag) och nyst, hostat och snorat varje minut. Igår hade jag mys med mamma och pappa, vi kollade Mamma Mia som gick på tv, så himla bra film va! loove it, man blir så glad :'))) 

Idag har jag knappt gjort någonting, sovit länge som alla andra dagar och blivit utskälld pågrund utav det som jag nästan alltid blir också haha fattar inte grejen med att pappa alltid ska bli arg för att jag sover länge? är väl mitt problem om jag är dödstrött när skolan börjar?..

well, ska fortsätta att inte göra någonting idag. Är för "sjuk" för att göra allting jag har lust med att göra så det blir väl att kolla tv, ta det lugnt här (framför datorn) eller försöka göra någon nytta som typ städa eller något men tror inte att det kommer bli av, för lat. Hejdååå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0