efter hundra år är jag tillbaka

Lite lust jag haft att blogga det senaste eller, därav den dåliuga uppdateringen så SORRY för det. Det har varit jul och nyår sen senast och det har varit bra! Har umgåtts mycket med mina fina vänner och min härliga familj, har fått fina julklappar, mycket skratt och minnesvärda dagar. Har faktiskt shoppat lite granna också, dock bara smink så inget roligt precis men kan lägga upp bild på det!

Har också haft en superbra juldagsutgång på världens bästa trädgårn (haha) och har träffat min nya adopterade kusin! sötaste ungen jag nånsin träffat tror jag. Idag ska jag och Alicia fixa det sista med vårt projektarbete sen om mindre än två veckor bär det av till Tallinn för volontärarbete, läskigt med spännande!

Nu blir det lite bilbbomb med bilder från Jul, Trädgårn, Nyår och shopping! Puss och kram.


Eyeliner, Maybelline - Åhlens 99 kr

Ögonskuggor, Isadora - Åhlens 139 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0