Homeee

Nu är jag hemma i kalla Sverige igen! (som om Estland var varmt..) Skönt att vara hemma igen, verkligen! Men fy vad jag saknar alla jag träffade i Tallinn, kollade precis igenom bilder från resan, kom en liten tår.. haha löjlig jag är. Igår hade jag en del för mig, bakade bullar, åkte och handlade, träffade Elin en snabbis och även Linnéa i några minuter. Värd info som vanligt här på min blogg!

På kvällen mötte jag pappa vid tåget som varit i stockholm några dagar, åkte hem och åt Lasagne <333 och sen tog jag det lugnt och somnade runt halv nio och sov 13 timmar, LITE UNDERBART eller...

Ska dela med mig lite av kamerabilderna från resan, njuuut. Vill inte ha världens längsta inlägg så visar inte alla! hehe PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0