Kom på en sak!!!

Har ju inte berättat eller visat bilder på mina studentpresentrer!! Eftersom jag ändå inte gör något vettigt nu kan jag lika gärna göra det nu, iallafall berätta!! För lat för att resa mig upp ur sängen..

I studentpresent fick jag;
- Resekit som innehöll stor resväska, pengapung (hahah älskar ordet) och något annat jag ej minns.
- Pengar
- Presentkort på H&M och Synsam
- En lasagneform + receptbok med Lasagne (för er som inte känner mig, jag <3 lasagne)
- Godis :P:P
- Glas (både vanliga dricksglas och lite finare)
- Pajform + mindre lasagneform
- Ett superfint anteckningsblock

Blev glad för mina presenter!! Blev förvånad då jag inte blev överöst i flytta-hemifrån-saker dock, men skönt det! Har ganska mycket sånt och det lär inte komma till användning nu på ett tag ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0