Man borde inte få ledigt..

För då inser man hur gött det är.. var "ledig" i tre dagar denna veckan och var så otaggad på att jobba igår då jag kom tillbaka. Jobbade dock i både måndags och tisdags på två andra ställen, men började inte fören på eftermiddagen så det kändes som att jag var ledig då jag oftast är på Fritids eller Kortis.

Bott hos Linnéa hela veckan men flyttade hem igår, flyttar nog dit ikväll igen dock haha. Umgås ju så mycket med henne så varför åka hem imellan?

En granne till henne trodde ju till och med att det var jag som hade flyttat in då Linnéa knappt träffat honom hahah.

Well, segt men ändå ok på jobbet idag. Tog en tur till biblioteket och åt sedan tacos - mums.

Haft två korta dagar så kom hem runt tre idag, så himla skönt! Mamma lagar mat just nu så snart ska vi äta, är typ mätt sen tacosen dock hahah åt ju fan vid tolv vad är grejen.

Fick blommor från jobbet igår, kolla vad fina!! Insåg att jag tycker om rosa :):):) Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0