Helluuu

Hej hej! I lördags låg jag i sängen till typ fem och segade, knappt okej.. Runt sju kom Linnéa och hämtade mig och vi åkte ut till Maryd på middag - mycket nice! Avslutade lördagen med henne, Emma och Johanna. Vi åkte på äventyr och gjorde en stor god gärning! Kom hem runt tre och somnade bums!

Igår åkte tre utav mina närmsta vänner till Turkiet, kul. Vad ska jag göra i två veckor utan dom? Well, den första dagen är nu avklarad och den spenderade jag först med Sara. Vi gjorde lite ärenden på stan och i skolan och vid fyra åkte jag och jobbade.

Imorgon blir det mera jobb + tandis. Usch, hatar tandläkaren.. hatar också att jag ska dit 8:40 på min sovmorgon </3 men får ta vara på den här tiden, Alicia skulle boka tandläkartid och fick inte fören i augusti. Så det är bara att bita ihop och åka dit imorgon.. :):):) GODNATT


"oldpic"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0