Inte så duktig på att blogga

HEJ! Har jobbat en hel del sen jag skrev senast, så himla långa dagar så att man är helt slut när man kommer hem. Och den lilla fritiden jag har har jag spenderat med mina vänner och inte bloggen (ofc) men kan uppdatera lite om vad jag har gjort!

Har som sagt jobbat, på fritids och Kortis, roligast i torsdags då jag och Pernilla hade hela dagen tillsammans - de andra dagarna har iofs också varit kul!

Sen har jag varit på stan, shoppat underkläder as always (inte bra..). Har något slags tiks då jag är på stan, ska ALLTID köpa underkläder?!?? Älskar det dock hahah men kom överens med mig själv om att inte köpa underkläder innan jag åker till London, vilket jag gör om två veckor. Men det gick inte så bra när det var rea i hela stan :):):)

Igår flyttade min älskade vän Linnea hemifrån så hjälpte henne att flyta - SÅ KUL!!! She's such a big girl now!!! Ska flytta dit idag hahah, för idag är min sista jobbdag sen är jag ledig i tre dagar (haha..) vilket ska bli SÅ jävla skönt.

Får gå tillbaka till jobbet nu, sitter och "vaktar" en tjej som badar och senare ska vi antagligen åka ut till Gräfsnäs till riddarspelen! MYS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0