Längesedan

Det var ju inte igår jag skrev här senast men har jobbat såå mycket va, och sen så har ju mina älskade vänner kommit hem från Turkiet så har umgåtts en hel del med dem också!!

Jag var på Ullared med Sara och Pernilla innan de kom hem dock, hittade två tröjor, en väska, underkläder och en massa bra-att-ha-saker as always. Hade en väldigt mysig dag med de två pinglorna. Sen har jag då som sagt jobbat, en jävla del. På tre olika ställen, från det ena till det andra dag ut och dag in = död på kvällen.
 
Jag har också hunnit med Potatisfestivalen med Filippa, vi såg både Yohio och De Vet Du uppträda + att vi hann med mys-middag på Åkanten. Den helgen var riktigt rolig!! 
 
OCH IGÅR VAR DET MIDSOMMAR! Min favorithögtid, så jävla mysigt och igår hade vi planer för dagen som krashade. Så runt nio på kvällen drog jag, Elin, Linnéa och Alicia till Smögen/Kungshamn och träffade bra vänner, bekanta och nya människor. Åkte hem på natten med ett leende på läpparna, midsommar blev bra tillslut ändå!

Lägger upp bilder från potatisfestivalen och midsommar! ENJOY 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0