Hej

Idag gick jag typ sista riktiga dagen i skolan, den började med en försovning och ett dåligt prov och slutade med ett mvg i psykosocialt arbete. Efter skolan panik-köpte jag en väska till balen då jag IDAG(????) fick ett mail om att väskan jag beställt inte fanns i lager, det kunde man inte berätta för ca två veckor sen då jag beställde den eller? :):):):)
 
Well, det löste ju sig i alla fall som tur var! Nu har jag sakta men säkert skrivit en inlämning som ska vara inne senast imorgon för att ens få betyg så får kämpa på trots den lilla motivation jag har. Är ledig imorgon, eller jag har en lektion som jag inte tänker på gå haha. Så ikväll ska jag träffa Linnéa, can't wait. Vi behöver lite catch up, weird då vi alltid träffas men nu har det råkat bli så att vi inte har setts på jättelänge för att vara oss!! Så jag längtar tills hon slutar jobba <333 love till henne, hon är g r y m and I love her



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0