Hej glada tisdag

Hej hej! Blev ingen tripp till grossisten igår, fick lite förhinder.. Spenderade dagen (eller typ kvällen) med Alicia, vi åkte på drop in hos lite "Mary-Kay-are" och sedan ut till landet för att hämta min balklänning (!!!!!)
 
Idag har jag varit i skolan, tröttaste och segaste skoldagen. Kollade på film på första lektionen, En oväntad vänskap - omg sååå bra även denna gången. REKOMMENDERAS!! hhe. Sen började carrotkill och eftersom vi hade hål i trehundra år gick jag och Pernilla all in och sprang runt som galningar och skulle döda haha, ska förklara vad carrotkill är..
 
En gång om året leker vi en lek på Alströmergymnasiet som heter Carrotkill. Man anmäler sig och får en morot + en lapp med ett namn på någon annan som också är med i leken. Man ska hitta den här personen och döda denne genom att "lägga" moroten mot personens rygg och säga carrotkill. Dödar man någon får man den personens lapp/lappar och ska döda nästa som står på tur. I slutet ser man vem som har flest lappar och det är också den personen som vinner! SKITROLIGT och jag började bra idag, dödade en kille som fuskade och sa att han inte alls blev dödad så blev arg.. sen kom det en kille och dödade mig haha men men, får ta det med en nypa salt. Det var kul så länge det varade ;)
 
NU sitter jag och skriver om en kompis arbete som jag ska lämna in till min svenskalärare haha, segaste uppgiften som jag aldrig börjar med så varför inte ta en annans? :):):) hahah inget jag brukar göra men är sååå jävla trött på skolan nu så vill bara sluta NU NU NUUU. Well, pratglad (skrivglad..) jag var idag då haha. Hejdå måste skriva klart nu PÖSS
 

Tog en glass med Sara och Pernilla efter skolan! ps, åt inte upp den. (ASSTOR omg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0