HEJ

Nu har jag lite mini-lov kan man säga. Krisithimmelfärd i torsdags så har varit ledig sen dess och imorgon är det studiedag, känns lite jobbigt att vara ledig så mycket nu haha man vill typ ta vara på de sista skoldagarna..
 
Ska berätta om min vecka, i måndags var jag på Öis - Gais och det enda som kan nämnas från den matchen är att domaren kan dö. Antti eller vad du nu heter, du suuuuuuuger. Nog om måndagen :)
 
I torsdags var jag på kosläpp med familjen Apéll, suupermys!! Jag har också under dessa lediga dagar träffat mina fina vänner as always och hunnit med att jobba några timmar! Igår drog jag och Alicia en spontantripp till Lysekil och hälsade på min mormor och morfar och min ena moster och hennes familj som var i vårt sommarhus där!
 
Imorgon ska jag och Sara till en grossist utanför Göteborg och köpa massa sushigrejer <3<3<3 CAN'T WAIT hehe, hoppas alla mår bra!! Nu ska jag beställa studentklänning, de jag beställde var för stora..... så hejs.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0