Helg IGEN

Helg hela tiden nu ju haha, uuunderbart! Hade en superbra valborg med Eric, vi lagade lasagne och tog en lång catch up. Kom hem runt ett och möttes av min något påverkade bror, haha. Den första maj firades med att sitta inne hela dagen och fortsätta på mitt fördjupningarbete om epilepsi, kul :):)
 
Idag blev jag klar med det, huuur jävla skönt som helst. Nu kan jag bocka av en av de sista skoluppgifterna!! Jag och Pernilla räknade ut igår att det är ca 12 skoldagar kvar!!!? TOLV!! helt.jävla.sjukt. Ler bara jag tänker på studenten, kommer vara såååå lycklig. 
 
Får se vad den här dagen erbjuder, kanske är ett underbart barnbarn och tar mig ut till Lysekil och överraskar
morfar på hans b-day. Får kika på det. Hejs så länge.
 

Bild från förrförra helgen! Baaara för att göra inlägget LITE roligare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0