LOVEMOMENT TILL LIVET

Nu fick jag världens lyckotankar om livet och insåg att jag har så mycket roligt att se fram emot!! Det första händer på måndag då det är derby, som jag har längtat efter den matchen!! ÖIS - GAIS, pleeease låt veckan få en bra start. hehe
 
På kristihimmelfärd är det trädgårn och för er som inte vet så är det typ den enda nattklubben jag tycker om haha, så jag längtar tills det såklart hehe. Sen har vi ju bal och student och grejer, omg asså. SÅ JÄVLA SNART. I sommar ska jag jobba med bästa jobbet, åka till London, åka ut till Kungshamn/Smögen och Lysekil flera gånger om, ha oförglömliga dagar med mina vänner och i september lämnar jag Sverige i minst ett år, lyckan som springer runt i min kropp nu - ååh vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0