14 - 16e feb

Hello. Ny vecka igen. Himla tråkigt liv man har, Jobba - helg (=sova/slappa) - jobba - helg osvosv. Palla. Haha punkt hela tiden tydligen. Anyhow, snart är det ju slut på mitt "tråkiga" liv som jag klagar på? Om ca en månad åker jag till Tyskland och jag kan fortfarande inte förstå det.. Vill kanske ha det där tråkiga här hemma? Så känns det just nu i alla fall. När man ibland inser att man snart lämnar Sverige för ett par månader.
 
I helgen umgicks jag med vänner. På fredagen, alltså alla hjärtans dag så umgicks jag som sagt med L. Vi lagade god mat och bakade himmelska muffins, de är alltså det sjukaste muffinsen ever!! Måste ta det receptet och visa Tyskland haha! På lördagen åkte jag, Elin, Linnéa och Elvira A ut till Filippa i Göteborg för lite "Mello-mys". Vi stannade till typ ett och jag var dötrött när jag kom hem haha. Igår var det ännu en mysdag, kollade på film och lagade flygande jakob tillsammans med Elin, Linnéa och Alicia.
 
Idag har jag jobbat, 7:30-17:00.. men på något vänster så går dagarna alltid så fort på Skatan. Är väl för att jag trivs I guess? Har också hart lite spelkväll men bror min, har ett tyskt spel vi alltid spelat sen vi var "små", alltid han som vinner men ändå kul! haha
 
Har också beställt lite från Nelly samt bokat en resa till Sthlm idag så nu är jag pank </3
 
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0