Halloj

Hahha vilket töntigt sätt att säga hej på (Halloj).. Senast jag skrev här skulle jag iväg till Allum, sagt och gjort. Åkte först till Kvibergs marknad, det var..speciellt :) Fick köpt mig en mobilladdare + en langos YUM YUM.
 
På allum köpte jag två par skor, tänkte lämna tillbaka ett utav dom idag men sålde dom till mamma istället haha. Skönt det, så slipper man ta med dom. För det är ju så jobbigt, eller.
 
Ska iväg till allum, först. Sen till göteborg, med Alicia och Pontus. Det blir skoj, länge velat åka till Missay, de har fått in så mycket fint!! Sen finns ju Accessorize's i nordstan också <3<3 / Underwearaddicted girl.
 
Är egentligen ganska trött av okänd anledning, är fan alltid trött?? Jobbat 7.30-12.30 idag, kan ju ej be efter goare tid? Men känner att jag hellre gör något (shoppar..) än att ligga hemma och sega. Det enda jag hade planerat idag var ju PH, final idag ju?? Är typ säker på att Tobbe eller Tobbe + Mia vinner. Och det är HELT OK för mig asså, love them both. Hade dock valt Aina om jag fick välja själv men men, står hon med Jeppe är det ju kört haha..
 
Old pic på mig och Alicia.
 

Kommentarer
Postat av: alleballe

sexy girls on this pic

2014-02-20 @ 10:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0