Min helg!

Igår (lördag) så åkte jag och Linnéa på en liten ärende-runda. Vi köpte enn lökhackare (?) till henne + mat och blanddricka inför kvällen. Sedan åkte vi hem och duschade, lagade mat, åt och fixade oss inför kvällen, Runt 19-20 kom Alicia och Elin och vi började förfesta, vid typ 21 kom Johanna, Malin och Victoria också!
 
Vid halv tolv fick vi skjuts till hotellet och det var aaslång kö men det gick ändå ganska snabbt att komma in. Hade en toppenkväll med varannan vatten.. och åkte hem runt halv fyra-fyra.
 
Imorse vaknade jag av mitt alarm, hade sovit ca fyra timmar + var något bakis. Ville bara gråta över att jag hade tackat ja till elva timmars jobb. MEN, det var bara att hoppa upp ur sängen!
 
Det kunde varit värre, att jobba på kortis på en söndag är väldigt chill. De som varit där under helgen åker någon gång under dagen hem så man slappar mest (GÖTT för min del). Jag gick på tipspromenad med en kille, sen resten av dagen kollade vi på film, städade lite, lagade/åt mat sen hade elva timmar gått.
 
Kom hem för en liten stund sen och ska lägga mig nu, är heeelt slut!! Ska öppna imorgon också.. 6:30. Love <3<3
 
Slänger in lite bilder från igår, gnatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0