Snart helg!!

Äntligen är det snart helg!! Haft en lång men rolig arbetsvecka! 

Varit på skatan (en förskoleavdelning på stadsskogens skola, varit där innan och trivs verkligen där!) hela veckan och fick idag tider för två veckor till! I don't mind

Var dock bokad på en annan förskola lite spridda dagar de två kommande veckorna men lyckades lösa det efter x antal samtal.. Skönt att ha det löst nu i alla fall!!

Sötaste idag: Har en 4åring kille på skatan som ska få ett syskon, hans mamma berättade för mig idag att hon hade frågat honom vad han tyckte att bebisen skulle heta. Han hade då svarat "Kanske Matilda! Som min nya fröken" gulle killen, känns som ett bra betyg att han vill döpa sin lillasyster efter mig haha.

Nu sitter jag och kollar på tv med mamma, nu är vi kompisar men förut skrek vi på varandra?? Gör aldrig det, har aldrig haft "dålig" relation med mina föräldrar och har aldrig haft så mycket bråk mellan oss, mer tjafs eller sura miner. Kanske lite separationsångestbråk?? Om det ens finns vill säga.. Åker ju snart! 37 dagar omgomgomg

Imorgon är det alla hjärtans dag, har dejt med min Linnéa. Jag hade varit avundsjuk om jag inte var mig sj :P

Hejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0